onsdag, maj 05, 2010

Tack!

Tack alla inblandade för en väldigt fin avtackning igår, och tack till alla som jag på olika sätt arbetat med under dessa år i uppsalapolitiken. Relativt sett inte den längsta kommunalpolitiska gärningen, men utpekad som gammal räv i UNT är det tid att byta perspektiv - och jag kan konstatera att det sannerligen behövs en saklig rikspolitisk debatt när jag läser Per Bills (M) debattartikel i UNT. "Den sysselsättningstillväxt som vi nu ser i ekonomin är starkare än när socialdemokraterna röstades bort 2006" skriver Bill. Hur onyanserad kan man bli som debatttör? Att fler får jobb snabbare när en djup lågkonjunktur vänder än från ett läge när arbetslösheten är lägre är en självklarhet; men vilket värde menar Bill i att det finns i att först ha en skenande arbetslöshet?
Affärsverksamhet bloggar

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för fina år Niclas!

Och apropå gamla rävar och Bill så var han den riksdagsledamot som höll i det studiebesök jag gjorde med min högstadieklass för 15 år sedan.... han och moderaterna borde verkligen införa rotationsprincip.

/Rose-Marie

5:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home