söndag, juni 14, 2009

Mördad i bok

Journalister och poliser borde ta avstånd från politiskt mord, men Ulf Broberg och Peter Lundström beskriver i boken "Mannen från Tenhult" hur jag blir mördad som hämnd för bussfilerna på Kungsgatan. Ur min synvinkel naturligtvis osmakligt, inte minst med tanke på att efter att beslutet tagits, men innan det förverkligats, var det faktiskt en gubbe som blev fysiskt obehaglig mot mig pga trafikomläggningen. Men efter genomförandet upphörde ju kritiken, så jag känner ingen oro... Politiska mord har jag förvisso skrivit om själv i Klimatkonferensen, men där är varken mördare eller mördade verkliga personer. Däremot är klimatkonferensen i Köpenhamn i höst i högsta grad sann, och även de politiska förslag som beskrivs i boken.
Affärsverksamhet bloggar

1 Comments:

Anonymous Anna Norrman said...

Ganska oschysst! :-(

2:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home